Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

hemma o ledig

Idag är jag ledig. Ska snart göra oss klara för att hämta Philip sen 13.25 som vanligt. Imorgon blir det vab igen....men på fredag SKA jag jobba, likaså på söndag då jag har en extratur och sen är sista dagen på kirurgen 7 på måndag 30 nov. Känns konstigt att bara ha varit där i ca 7 veckor. De har varit riktigt trevliga och jag har lärt mig massor. Jag hör nog mer hemma på BB ändå. Mer min grej liksom.

Ringt FK, dagis har bara godkänt två av tre dagar i okt...Denna månaden har de dragit 5000 (!!!!) av min lön så nog SKA vi ha pengar av FK. Jag är fan inte hemma för att det är roligt eller för att jag vill bli av med flera tusen av min lön.

Ett konstaterat fall av svininfluensan på dagis....Tur hon e ledig nu tills på måndag. Blä.

Nova är emellanåt verkligen på ett toppenhumör...och ibland helt inne i trotsens underbara värld. Snälla låt den lille ofödda bli en lugn och "snäll" bebis ;-)

Nej bli iodning var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback