Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Storm

Idag var det jobb. Morgon efter kväll är aldrig speciellt lyckat och ännu värre igår/idag då jag till att börja med ej kom isäng förrän 23 och då satte Nova igång att skrika. Jag fick spel och la mig i hennes rum på den uppblåsbara och sov relativt gott. Är så jäkla täppt i näsan hela tiden så jag vaknar flera ggr per natt av att det är totalt stopp och torr i flabben är man ;-)

Vknade upp sjuk dessutom, ont i halsen och förkyld. Hoppas det inte leder till svininfluensan haha.

Efter jobb var det hem och hämta barnen sen förebereda maten. Micke kom hem sen mamma strax därefter. Vi käkade sen föräldramöte 17.30. Vi har ju sedan en tid tillbaka varit extremt missnöjda med Novas dagis. Planering, rutiner, bemötande, kontinuitet ja allt så idag satte jag henne i kö till dagmamma. Punkt slut!

Storm är det ute, det flyger studsmattor och annat här omkring. Vi som fortfarande har trädgårdsmöbler ute + en massa annat skit som grill och leksaker ;-)


Nu ska jag sova!

Nya mobilbilder:



rån 90 till 100 km/h...



Kommentarer
Postat av: Diana

Är det på rinnbo Nova gått på dagis?

2009-11-18 @ 22:07:12
Postat av: rebecca

Diana: Japp

2009-11-19 @ 08:54:52
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha vilken skön bild den med Nalle Puh. :D

Hoppas ni mår bra gumman... här är det fint men jag dör väl snart enligt alla kommentarer som haglar in i min blogg... s Kram

2009-11-19 @ 10:07:08
Postat av: rebecca

Sophie: Haha ja eller hur ;-) stackars nasse! Här är det bara bra, ledig idag =) Hoppas de e bra emd er med! Jaså då måste jag gå in och kolla din blogg =) Kram

2009-11-19 @ 13:05:03
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Diana

Där går två barn på Meas avdelning som har gått på rinnbo, dom var inte heller nöjda som jag förstod det.

2009-11-20 @ 09:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback