Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vår dag i bilder

Det blev en runda ner till ankorna efter lunch sen hann vi precis hem innan det var dags att hämta Philip på skolan och köra honom till hans pappa. Efter det handlade Nova och jag lite på ICA, träffade Alex där och bytte några snabba ord =) Lägg märke till min cykel, haft den sen jag var 15, det blir 13 år det. Kvalité! (crescent) =)

Hem och käkade lite mellis sen blev det till att baka en kladdkaka, hoppas den är god för jag är jävligt sugen på nåt gott. Usch trött är jag oxå märkte jag nu ;-) Blir en tidig kväll.



Hämta i skolan



Kakan



Mys med ljus =)



Min lax igår



Nova hjälpreda



en hjärtformad potatis



Kan jag så ska hon ;-)



hårdhänt tjej (!)




Kommentarer
Postat av: Maravilhosa

Härliga bilder! :-) Kram

2009-11-22 @ 08:26:23
URL: http://maravilhosas.blogg.se/
Postat av: Li

Jättefina bilder! (:

2009-11-22 @ 10:56:10
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback