Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

höst

1 oktober = höst på riktigt! Det känns verkligen i luften att det är kallare ute. Blåsigt är det oxå. Inatt har det regnat här. Jag gillar hösten, det är mysigt. Man ska bara se till att ha rätt kläder på sig och att kanske vara inne när det blåser och regnar som värst =)

Jag är ledig idag, ska snart hoppa in i duschen. Philip är i skolan idag och Micke börjar kl 13 idag men har sin första körlektion kvart i elva. Skönt när man är båda hemma på morgonen så det inte blir så stressigt.

Jag har fått förlängt t o m 11 okt på jobb så 12 okt börjar jag på Kirurgen. Får ta kontakt med dom och gå och kolla hur där ser ut mm. När jag nu har tid. Har -33 timmar i min timbank och ska in extra imorgon på dagen och på lördag på kvällen. Det borde ordna upp sig. Får räkna lite mer på det. Nu har jag några fler dagar på mig att reda ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback