Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

kirurgen, mammakläder & sockerkaka =)

Ja vilken blandning. Just nu står en sockerkaka i ugnen. Mums ;-) Blev sugen igår då det var drop in på Philip skola och de bjöd på kaffe, saft, olika sorters sockerkakor och annan kaka. Snart ska jag ta och röja i köket innan kakan ska ätas!

Dagen började 6.30 efter en ganska kass natt. Nova bara skriker så fort jag ska upp på toa på natten, vilket ju är ett par ggr nu när man är gravid. Så Micke tog in henne i hennes rum och sov där halva natten sen 6.30 snackade han nåt om att han bara sovit 4 timmar. Jaja tänkte jag och gick upp. Det lönar sig verkligen att lägga sig supertidigt. Man får ju inte så mkt egentid men ibland kan man hoppa över den för mååånga timmars sömn istället. Vi gick upp och åt frukost, gjorde oss klara. Lämnade Philip i skolan sen fortsatte jag och Nova in mot Malmö.

Skulle hämta mitt schema samt snacka med dom på kirurgen. Mkt trevliga människor, där kommer jag trivas fint =) Sen hälsade vi på mamma/mormor en sväng med. Inom Jane på vägen hem och hämtade upp en del mammakläder. Tack gumman =)) Nu kan jag känna mig ordentligt klädd igen *hihi* Fan jag gillar eg inte att vara gravid, känner mig så jävla fet och ful =(( Men men sista gången, sista gången! Lille Adrian bara sov och sov, den elektriska gungan rockar ju fett =)) Handlade bullar etc på vägen hem så vi kunde fika när vi kom hem. Micke hade övningskört i Landskona och det hade gått bra.

Gick in i v 11 igår, mår utmärkt och allt växer haha!

Nä köket kallar....

Kl 07.27 imorse



Kl 15.12 idag



5 okt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback