Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Projekt "inte gå upp för mkt i vikt under graviditeten"

Ja då har mitt lilla projekt börjat. Nu är det no more soffliggande och matfrossande utan mer motionerande och nyttig mat. Jag ska stanna på dessa + 10 kg eller mindre t o m om det går.

Började dagen med en 40 minuters powerwalk. Sen blev det havregrynsgröt med bara mjölk på. Smaken vänjer man sig nog vid... Vi har typ inget hemma så det blir att handla sen. Badet öppnar kl 10 och då ska vi dit. Jag ska motionssimma en km tänkte jag så badar Nova och Micke.

Nu ska det städas, jag har ju sagt upp mig som husa så ni kan ju bara tänka er som här ser ut. Nej det kan ni inte för ingen har nånsin sett mitt hus så här. Det är inte jag men så är inte jag mig själv heller just nu. Tvättid är bokad till 12.

Mitt mål:

Så jävla snyggt!!!



Men det lär ju dröja ;-) Om en 2 år kanske.

Kommentarer
Postat av: Jenny

usch!! tjejer ska inte ha en kropp som en kille tycker jag!

2009-10-25 @ 12:04:00
Postat av: Rebecca

jenny: det är snyggt att bry sig om sin kropp och forma den som man vill ha den. Fast det är ändå tur att alla tycker olika annars hade det blivit tråkigt om alla sett likadana ut ;-)

2009-10-25 @ 15:47:57
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback