Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

sökt jobb

Började dagen med att köra Philip till en klasskompis som har 7 års kalas idag, 9-11.30. Sen ska Philip till sin pappa och vi ska in en sväng till Mickes mamma & co. Min huvudvärk har släppt men den var riktigt jävlig både igårkväll och imorse. Sökt 3 jobb har jag oxå hunnit, nu är det väl en 15 st ansökningar allt som allt. Vem sa att det ej finns jobb att söka?? Man ska ju bara få dom oxå. Jag ska INTE berätta att jag e gravid på nästa intervju, DET är ju bevisat att det är negativt! Får dra in min fläskiga mage och ta på mig passade kläder ;-) Nä men ärligt, man är inte skyldig att berätta det och jag har varit på 2 intervjuer där de mer eller mindre sa att jag ej fick det pga att jag är gravid. Eller inte på det ena men där är jag säker på att jag fått jobbet om jag ej knystat om det. Jag har lång erfarenhet trots att jag ej är 30 år än och fina meriter om jag får skryta lite iaf ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback