Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

gonatt

Gäsp gäsp! Ansträngande dag och grått väder. Stått i köket idag så lagom trött på disk nu. Fast nog fasen hittade man diskhon full av disk när man kom hem *morr*. Blev pizza till middag idag, orka laga mat.

Tror inte jag kommer föda detta barnet vaginalt, nej det känns inte så. Alla andra kan ju välja så då tänker inte jag genomlida timmar med smärtor sen veckor med nästan ännu värre smärtor. Sista barnet ändå så jag kommer ju inte behöva göra fler snitt.

Paket från Frankrike!! We say thanks to grandad och Amélie =)) It was just the right sizes!! How did u know Philip needed just that?? =) Nova fick en jättegullig klänning med tillhörande tröja och strumpbyxor och Philip en cool munktröja!!






Tandfén var på beök inatt ;-)



Gejmarhörnan har flyttat upp



Ska lägga mig nu, upp lite över 5 imorgon bitti för att slava ihop mina timmar....en sööööndag morgon =(

Kommentarer
Postat av: Amélie

So happy that you like it !!! And the sizes are right :D

Nice smile from Philip ;) soon he will have his "adult" smile :)

Looks like it's a very busy work week end so don't forget to rest and relax and good luck at work.

Love and miss you all.

Kisses to everybody.

2009-09-05 @ 21:04:59
Postat av: Sophie

hihi vilken härlig bild tandfensbilden var!

2009-09-05 @ 22:25:35
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Pilla

fina bilder :)

men jag kan inte påstå att återhämtningstiden är snabb vid kejsarsnitt direkt.... hade nog föredragit vaginal förlossning. but it's your decision, kram kram

2009-09-06 @ 10:14:02
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sophie: Ja eller hur haha ;-)



Pilla: Jag kan ju hoppas jag tillhör de som återhämtar sig snabbare än 6 veckor som det tog för mig efter mina båda vaginala...usch jag vägrar igen. hemskt. kram

2009-09-06 @ 20:37:51
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback