Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

samma som igår...

...så jag ska lämna Novis kl 11 på dagis. Var och lämnade Philip på skolan 8.15, eller vi var där redan 8.11. Händer sällan att vi är i tid, iaf i förskoleklassen men nu har jag blivit bättre =)

Diskmaskinen går och jag ska ta och röja lite redan nu så slipper jag det sen och tar lite egentid istället. Måste tvätta håret, det var dags igår egentligen men orka liksom ;-)

Fått ihop lite turer på jobb men inte alls så mkt som behövs. Ska iaf jobba dag på söndag och har jag tur så i köket på lörd. Tagit semester på fredag så det blir min lediga dag denna veckan.

Jobbsökandet fortsätter. Jag tycker det är kul =) Skriva om CV:t osv. Haha, det var längesen jag sökte jobb sist: "jag är en tjej på 24 år..." Sisådär 4 år sedan. Det tåls att säga det igen, tiden går snabbt! Hoppas på ett av de jobben här i byn, helst det på 75%. Vår dröm har länge varit att en av oss går ner i tid, spelar ingen roll vem men att jobba heltid båda är ganska slitigt + att man slipper all restid och bensinkostnad även om jag gillar att ha den lilla tiden för mig själv....

brb 

Kommentarer
Postat av: alex

halloj =)nämen vad kul då ska jag hålla tummarna =) tror f.f att dte bara är fritids som har stängt på fredag, det stod bara om det på dörren , inte om själva skolan.. menmen måste ta och luska lite i det...



Kram på dig gumman

2009-09-02 @ 13:37:22
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Pilla

ja hoppas du får det i Kävlinge, håller tummarna :)

kram

2009-09-03 @ 11:20:56
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback