Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fixat

Måndag...blir nog ÖF för att fördriva tiden lite. Imorgon är det stängt och Micke ska jobba extra på kvällen, dvs typ 9-21.30. Hoppas Nova är lugn och snäll under dagen/kvällen ;-) Nova gjorde 2 glitterteckningar i fredags så de vill hon ta hem idag sen blir det säkert något nytt målat/pysslat.

Om det fina vädret håller i sig ska jag tvätta av utemöblerna senare när vi hämtat Philip i skolan så kan man sitta där ute med lite fika sen =) Härligt med våren och snart blir det ännu bättre med en liten bebis =))

Ordnat nu så Nova sover hos farmor sönd-tisd då när jag ska in och snittas. Det brukar ju vara så att man ska infinna sig på BB kl 7 på morgonen så det är bäst att vi lämnar Nova redan kvällen innan. Philip tar vi med oss in och möter min mamma vid parkeringen där hon tar honom med sig tillbaka till Kävlinge. Han måste ju till skolan. Sen hämtar hon honom och kör honom till hans pappa. Hans sambo är sen ledig på tisdagen och sköter lämning och hämtning i skolan. FÖRHOPPNINGSVIS är jag så pass okej att jag kan komma hem på tisd em/kväll. Annars får jag nog stanna sista natten på BB själv. Detta är vår plan iaf sen får vi hoppas att den håller. Tack alla som hjälper oss. Inte lätt när man han en "massa" ungar som ska passar/köras hit och dit ;-) Samtidigt vill jag att det ska kännas bra/tryggt annars ligger jag där inne och kan inte slappna av. Då känns det nästan bättre att Micke är hemma med barnen så att jag kan slappna av men det är klart att han vill/ska vara med oss om det går och nu verkar det vara bra ordnat =)

Det fanns inget mint-thé på netto så jag ska leta upp ett idag =)

Kommentarer
Postat av: Jane

oooo ska du snittas nu på söndag! wow, snart får ni träffa honom!

2010-04-12 @ 18:18:35
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jane: Nej nästa måndag igen, den 26:e så Nova ska stanna hos sin farmor från 25-27 =) kram

2010-04-12 @ 19:47:37
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback