Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Förkylt

3 timmar till på soffan, najs =) Min rygg gör sååå ont var jag än ligger, det känns som jag byter sida efter 5 min. Nova vaknade kl 5 och var jätteledsen, skrek. Ja det vanliga. Jag kände att jag kommer inte kunna somna om när man fått vakna till ordentligt. Hon är förkyld, nyser mkt och varje gång hänger snoret långa vägar haha. Mysigt va ;-) Men hon är uktig på att snyta sig eller så väntar hon tills jag fått fram papper. Vet inte riktigt var hon fått denna förkylningen ifrån. Vi har liksom inte varit ute bland folk, Philip har ej varit i skolan. Men folk finns ju överallt. Såklart. Så vid 6.30 efter frukost nr 1 la vi oss på soffan och vaknade nu kl 10. Nu är vi inne på frukost nr 2 ;-)

Regningt väder, inga planer. Söndag. Philip ska hämtas i Lomma först imorgon. Blir kanske en innedag med en liten promenad eller nåt. Loppan fick en sååå fin regnkappa igår av farmor =) Ankelsockar och några tom o jerry filmer oxå! Bortskämd tös =) Philip fick ett tjockt pysselblock och en reebok hood tröja. Tack så mkt svärmor ♥♥

"Jag vill ha en till rostad macka!" Chefen kallar haha, bilder kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback