Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Mysigt har vi det och det är extremt skönt att vara hemma =) Natten har inneburit rätt lite sömn men det känns inte. Än ;-) Mjölken är igång, aj! Såriga bröstvårtor, aj! ;-) Ammat med amningsnapp sedan igår pga såren, inatt var det blod i den. Mysigt. Så jag pumpar nu lite istället och ger i flaska, det är som om han blir mer nöjd då. Imorde åt han 30 ml kl 6 sen 30 till kl 8 och sover nu fortfarande på det. Han fick ersättning 2 ggr igår kväll sen bara utpumpat. Har 50 ml i kylen nu.

Det var jätteskoj att se barnens reaktioner igår när vi kom hem =) Jätteglada var de och tyckte sin lillebror var sååå söt =) Bilder kommer.

UL visade perfekta höfter och bäcken =))) Pojkar har lite mindre risk att drabbas. Flickor i säte löper störst risk har jag lärt mig av barnläkarna på jobb.

Jag är så nöjd med allt som hänt dessa 2 dagar, operationen och alla människor som hjälpt oss och varit med =) Stort tack! Det är ju riktigt mysigt att vara patient på jobb ;-) Verkligen skönt att få enkelrum oxå, tack =))

Tack syster och mamma för hjälpen med barnen igår så Micke kunde vara med på UL och hämta hem mig =) OCH för trädgårds- samt förrådsröjningen (!)

Kommentarer
Postat av: Pilla

Vad skönt att undersökningen gick bra :)

Men Eddie fick inte heller ngn UL undersökn, det var bara drag och tryck på honom med....

Är det ngt nytt?

kram

2010-04-29 @ 14:34:42
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Pilla

hej igen :) förvirrade jag vet ju varför han fick undersökn, du skrev det innan.... sorry jag är lite yr för tillf ;)

kram

2010-04-29 @ 15:51:21
Postat av: Rebecca

Pilla: Hehe man får vara förvirrad =)Känns bra att de kollade upp det =) Kram

2010-04-30 @ 09:05:51
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback