Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hopplös

Ja det måste jag vara som inte kan lyssna på min kropp som alla (?) andra och ta det lugnt när man har ont, vila när man är trött osv. Nej jag har dammsugat, moppat, diskat värsta disken mm. Fast mer ont har jag inte fått, inte mindre heller och det hade jag väl inte räknat med. Ganska varm nu, har ju kondis som en 90 åring!

Nova valde mat idag: fiskpinnar (surprise haha) och makaroner. Bara ungen äter, vilket är ällsynt tyvärr. Elliot ska bli ett barn som äter oxå om jag inte sagt det ;-)

Micke är inte hemma. Han ringde sjukvårdsupplysningen tidigare och de rådde honom att åka in så han är på akuten. Han har haft ont i magen ett par dagar, mer vet jag inte för han har inte sagt så mkt om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback