Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

idioter =(

Har ni hört om de idioterna som misshandlat kaniner, tänt eld på dem och låtit en hund slita en i bitar?? Vad är det för sjuka jävla människor!! Helt ärligt. Hade jag sett dem göra det så hade jag nog gjort något som jag blivit ännu värre straffad för. Hoppas de brinner i helvetet men det gör de väl inte för detta är klena Sverige och här kan man komma undan med det mesta. Speciellt djurplågeri, tyvärr. Mår extra dåligt nu när jag såg det på nyheterna på tv...

Nova skrek och hade sig strax innan 6 och jag har haft så sjukt ont hela natten så lika bra att gå upp. Nu skär det och bränner neråt. Hoppas nu inte han kommer för tidigt, för en gångs skull vill jag inte det ;-)

Idag händer det nog inte så mkt. Jag och Philip läste en massa igår, redan kommit upp i 125 sidor (på en dag) De skulle komma upp i minst 100 sidor under dessa 4 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback