Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Inskriven och klar

Då är allt klart inför måndag nu. Träffat narkosläkaren och fått info av honom sen skrev BM Ninna in mig, tog blodprov till bastest, hb, bltr, vikt, lyssnade på bebis, urinprov etc. Allt var bra. Bltr 130/70. HB är uppe i 130 nu, har ju tagit 2 st niferex om dagen för att få upp det från 119 som det var innan. Vikt idag 87,5. Så mkt vägde jag med Nova med men då hade jag gått upp 2kg mer. Aldrig vägt mer i hela mitt liv! Nu får det räcka. Alla på jobb är så roliga "du har ju bara mage!" Eller så är de bara snälla ;-) Jag är TJOCK, jättetjock t o m och nu börjar det synas i ansiktet med...

Det enda som är kvar är att skriva ut förlossningsbrevet som jag glömde men ändå behöver ändra lite på. Inga syskon får komma in på avdelningen, BB har sina egna regler men men. Sen får vi inte ha någon extra person med som filmar. Man måste ju fråga iaf så man vet.

På söndag blir det tvätt, städ och handling så det är gjort. Jag ska även duscha med descutansvamp en gång på sönd kväll sen lägga mig i en renbäddad säng och upprepa med en ny svamp på morgonen. Kl 07.00 måndag morgon och jag hoppas att jag är först av de två snitten som görs =)



Magen idag



Just nu, måste väckas! Ska hämta i skolan nu 13.25!



The princess ;-)


Kommentarer
Postat av: sara

Shit pomfrit vilken mage du ligger inne med. Förstår att det känns tungt nu. Så det blir snitt? Ganska skönt att veta NÄR man ska få träffa sin lille hihihi

2010-04-22 @ 20:55:18
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Rebecca

Sara: Ja det är ingen liten kula direkt ;-) Mysigt trots att det är tungt och jobbigt nu. Längtar efter att få träffa lillebror samt gå ner i vikt =) Ja ett datum känns skönt men fram föra llt att jag slipper föda denna gången... Fin blogg du har, snygga byxor på lilltjejen med blom-mönster! Ha en fin dag!

2010-04-23 @ 08:20:51
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback