Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

kusinbild =)



Snart kommer det en ny kusin i skaran. Det kommer skilja ganska exakt 8 månader på Adrian och Elliot =) Adrian blir för övrigt 7 månader idag =)

Nova och Micke är i Bjärred och tar en promenad vid vattnet där nere vid kiosken. Jag skulle hängt med om jag vetat att kiosken var öppen men eftersom det är påskdagen så tänkte jag att det var stängt. Det är det INTE, så jag har beställt en stor mjukglass i bägare med noisette sås ;-) Jag hade inte hängt med bara för glassens skull men att jag är med och går i snigeltakt är ju inte roligt för någon...Jag LÄNGTAR efter att kunna ta låååånga powerwalks!! Love it! Riktigt känna hur kilona rasar, det är fan det bästa med att gå upp i vikt. Att sen loosa dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback