Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Klockan e halv sju snart och Philip gick precis ut för att leka lite på gården med grannen L. Nova och jag sitter och knapprar på lite gurka =) Vid halv åtta käkar vi lite sen blir det tidig kväll =)

Imorgon ska jag och Nova ta oss till ÖF. Var närmre 2 veckor sedan vi var där sist. Philip ska med sin klass till en sjö på en skräpplockardag och ha matsäck med sig samt grilla korv =) Pannkakor är gjorda som han kan ta med och äta, sen 2 yoggi och 2 MER. Borde räcka, han är ingen storätare ;-)



Kommentarer
Postat av: Jane

har du fått beviljat snitt änn?

Det där med grejjer att handla innan bebin kommer var jag duktig på när jag skulle ha Leon. Nu har jag inte handlat en endaste sak! hahah!

Lärt mig att man egentligen inte behöver så jävla mkt!

Men stora bindor och ammningsskydd är nog fint att ha hemma, och blöjor kanske hahah ;)

2010-04-09 @ 10:07:38
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jane: Ja eller hur ;-) Det är viktiga saker liksom, mkt är överdrivet! Japp 26 april kommer vår son/lillebror ut =))) kram

2010-04-09 @ 14:59:12
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback