Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Livet på BB

Nu är Elliot drygt 12 timmar gammal. Han har ammat massor och fått extra mat pga låg temp och lågt hb. Men det är bra nu. Vi ville ju ha sen avnavling men det avnavlades väääldigt fort och med tanke på hb:t skulle de väntat. De missade kanske att läsa...Nåja, värdet är bra nu och han har inte fått mer babysemp.

Han är helt underbar!! Såklart =) Fler bilder imorgon, han sover nu så vi ska borsta gaddarna och försöka sova vi med.

Jag har fått lite mer ont men det är helt ok fortfarande, eftervärkarna är helt förjävliga ;-) Men det var jag förberedd på. Lite förlossningssmärta får jag ändå ;-) Morfin är najs har jag märkt haha. Var uppe och duschade av mig 6 timmar efter snittet. Mat och så har gått bra =)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: alex

Grattis än en gång till er =) Rebecca TA DET NU LUNGT OCH V I L A dig så mycket du kan..OK???



Kram

2010-04-27 @ 09:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback