Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

nere

Dödstrött. Finns lite saker som gör att jag inte mår så bra idag, känner mig nere och ledsen. Jag vill inte skriva om det här för då känner jag att jag vill lösenordsskydda bloggen och det känns lite B. Samtidigt kan det kännas mycket bättre när man skrivit vad man känner eller pratat med någon om det. Vissa saker är bäst att hålla för sig själv dock. Det känns bara så fel, jobbigt och opassande att må skit när man precis ska ha en bebis...Där fick alla som säger att jag alltid är så glad och skrattar så mycket.

Jag har tur. Nova är oxå trött =)

Kommentarer
Postat av: Angela

Vet hur det känns...Man vill inte att alla som läser ens blogg ska läsa allt...Du får gärna maila om du behöver prata...Kram

2010-04-24 @ 23:10:03
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Unni

Trist att du känner dig nere, det är iofs din blogg och du får skriva vad du vill och om du vill skriva gör det:). Du, jag råkar av händelse veta att det andra planerade snittet på måndag är inställt eftersom den bebisen föddes i måndags med akutsnitt, däremot vet jag inte om de ger den tiden till någon annan,är inte särskilt insatt. Men du bör ju vara den första! :) Kul! När du läser detta är det bara ett dygn till du har din lille bebis hos dig! MYSIGT! :) Kram

2010-04-25 @ 00:59:29
URL: http://dunsa.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Angela: Nej så öppen är jag inte, inte till vem som helst men gärna till vänner. De vet det mesta om mig. Jag är nog bara lite påverkad av hela grejen. Kram



Unni: Aha =) De ka ju planera in nån annan där om de bara vill ha ett en annan busy dag, så brukar de göra ibland men många e planerade långt i förväg. Är det en kompis till dig? Nu är det nära nära ja =) Hoppas det inte drar ut på tiden imorgon! Kram

2010-04-25 @ 08:11:42
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Jane

Lycka till imorgon!!!! spännande!

2010-04-25 @ 09:18:07
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback