Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Paquet de la France

Nu väntar vi på att dra till ÖF. De öppnar 9 men vi brukar anlända runt 10.30. Lagom till sångstunden så hinner man ändå ta det lite lugnt här hemma på morgonen först och annars blir dagen såååå lång där borta. Vi stannar ju tills Philip ska hämtas i skolan 13.25.

Philip är i skolan iaf och på vägen tillbaka hämtade Micke ett paket från Frankrike, min pappa och hans tjej. MASSOR av fina saker till barnen =) TACK så mycket!!! Merci beaucoup =) I paketet fanns chokladpåskägg, hello kitty i trosor, strumpor, t-shirt, nyckelring, leksaker och ett prinsess-förkläde till Nova och tjock tröja/jacka, långärmad randig tröja, spiderman keps, shorts, leksaker till Philip =) Nova blev jätteglad och liksaså kommer Philip bli! De kommer förresten och hälsar på oss i augusti är det tänkt, allt kan ju ändras. Det beror lite på hur Elliot är oxå sen ska de inte bo hemma hos oss som för 1½ år sedan, det blir för omständigt med 3 barn. Micke kommer ju jobba hela sommaren eftersom han tar sin semester nu i samband med att Elliot föds. Han kommer ha 7 v så går tillbaka till jobb i mitten av juni. Sen har vi dopet i slutet av juli och Novas 3 års dag 10 augusti men där efter nånstans =) Mycket att fixa med. Jag tror de stannar runt 10-14 dagar. Man får se vad man orkar oxå.

Det är så rörigt här hemma, jag blir knäpp. Som vanligt VÄGRAR jag acceptera att det är så det är när man har barn. Inte ens när man är höggravid och knappt kan gå, än mindre bocka sig ner och ta något på golvet. Hate it! Jag vill ha rent och fint, ALLTID!! vafan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback