Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Soligt & varmt

Vi börjar bli klara med tvätten. Kvar där ute är bara filtarna vi har i soffan. Tvättat ett godedjur Elliot ska ha på BB tänkte jag sen en mjukisspeldosa som alla 3 kommer att ha haft, Philip fick den när han var liten. Nova är så go idag och hjälper mig =)

Ca 15 åker Nova till sin farmor sen kommer Philip runt 17.30. Då har jag tid att dammsuga och moppa både uppe och nere, badrum uppe ska städas och det ska dammas, här nere är klart men det är megadammigt där uppe. Sen ska tvätten läggas in och min säng renbäddas. Skönt att hålla sig sysselsatt en sådan här dagen innan DAGEN =)

Vädret är helt underbart oxå, ska hinna med en promenad senare.

Nova är lite förkyld, jag känner av halsen. Hoppas det går över tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback