Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Trötthet

Så trött jag är!! Vad är detta? Som i början av grav ungefär, när man är sådär "bedövad" av trötthet. Jag har varit trött sen med men liksom inte såhär. Somnade till på soffan innan och rätt vad det är så står Nova 5 cm från mig och skrker typ "sov inte mamma!!" Shiiiit!! Vafan, vad ä det som händer typ ;-) Philip var där uppe så vi hade det lugnt och hon tittade på nåt intressant på tv, då slappnar man av. För mkt tydligen hehe. Sen var det lika bra att rycka upp sig. De har käkat lite nu. Jag var inte hungrig, åt innan vi hämtade Philip + mintpraliner. För många för jag mår lite illa men de var goda *S*

Micke slutar 16.30 så han är nog hemma snart, senast 17. Ska ge mig på att vika tvätten som han ej hann innan. Jg har ju trots allt fått sova inatt. Han kan ju lägga in den kanske eller om jag orkar gör jag det när när han kommer hem. Problemet är att gå upp för trappan. Blir så anfådd och får hjärtklappning. Längtar efter att komma i form igen och definitivt till nästa vår när jag FÖRHOPPNINGSVIS kan göra mina operationer!! Som jag velat göra sedan Philip föddes för 7½ år sen. Jag SKA vara fin och nöjd med min kropp, det har jag gett mig fan på och det kan ju passa hur bra som helst som 30 års present =) Tänk att jag blir 29 om 2 månader. Jag känner mig fortfarande som 21.


http://www.citadellkliniken.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback