Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

v 39

Vecka 38+1 idag. Magen och kroppen känns lite lite lättare. Nog för att slutet är nära. Passar på att njuta som jag inte har gjort innan.

Nova har ett utbrott just nu, står bara och skriker. "hjälp mig, hjälp mig!" Hon vill inte ha min hjälp ändå så det finns inget annat att göra än att låta henne vara. Hon tröttnar före mig vill jag lova. Jag har hörselkåpor. Philip leker på gården en stund med grannpojken L. Batterierna i xbox-kontrollen tog slut och vi har ej fler...

En sak som vi måste göra innan måndag är gipsmagen! Senast till helgen. Denna ska jag nog spraya i silver. Novas är i guld. TYVÄRR har jag ingen från när jag var gravid med Philip =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback