Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vår =)

Vilket härligt vårväder =) Helt underbart! Kom hem från dagisbesöket för en stund sen. Nova tyckte det var jätteskoj att hälsa på, bjuda på glass och leka en stund. Nu är det lugnt här hemma, Micke åkte till jobbet halv ett och Philip ska hämtas nu 13.25.

Det blit två maskiner med babykläder och då är det bara i stl 50/56 nånting i 62! Första maskinen är igång nu. Snacka om övermycket kläder! Har en del att sälja sen. Har ingen byrå att lägga kläderna i sen bara. Måste införskaffas.

Kvar att handla är amningsinlägg, tvättlappar och våtservetter. Tyckte de på willys var till rena ockerpriser, samma på apoteket. Vem köper amningsinlägg för 55 kr?! Iaf när jag ammat så bara rinner det och då gör man slut på mååånga bara på en dag. Får bli en tripp till ÖB ;-)

Hittade pumpen i ett skåp när jag rensade ut lite. Den är i 100 delar ungefär och jag blir aldrig klok på den. En avent isis är det, manuell. Jag är på jakt efter en elektrisk istället. Vet inte om jag ska köpa eller bara hyra på BB.

Ändrat babytickern nu när vi har ett datum så det blev 7 dagar mindre helt plötsligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback