Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

kalas



Idag har jag och barnen varit hemma hos min syster och hennes sambo Jocke som fyller år =) GRATTIS! Vi hämtade Philip på vägen dit. Nygjutna grillen invigdes och det var mycket gott! Det var kul att träffa hans familj med.

Nu ska Nova och Philip läggas. Vi försöker hålla någorlunda tider trots att det är sommarlov. Imorgon ska jag och Philip till bibblan, måste låna lite böcker så han håller igång sin läsning. Snart skolstart ju. Vi hade även tänkt åka till Novas nya dagis nu i helgen men det får vi ta imorgon efter 18 när de stängt. Mest för att hon ska få se utemiljön innan vi ska dit den 18 augusti för inskolning.

Min pappa och hans flickvän kommer hit 14-15 augusti och stannar i 10-14 dagar =) Ska bli skoj! Vi bjöd in dom att bo hos oss istället för på vandrarhem/hotell eftersom det blev för dyrt. När de var här i okt-08 bodde de oxå hemma hos oss men nu med en liten tänkte vi att det kanske blir för jobbigt. Vi sitter ju inte knäpptysta när barnen lagt sig men det blir ju ändå väldigt annorlunda när man har någon boendes så hemma hos en. Speciellt någon man inte känner så jätteväl. Det kommer säkert gå bra. Det är jättesnällt att de erbjudit sig att hjälpa oss bygga ett rum på ovanvåningen till Elliot. Vi tänkte göra om hallen till ett litet rum (där finns ett fönster ;-)) så tar vi Philips rum och han får vårt. Man måste gå genom Elliots rum för att komma in i vårt nya så om Philip har det blir det en hel del onödigt spring. Sen hade ju ett nytt kök inte varit fel =) Men för det krävs pengar. Har man dock någon som kan hjälpa en att sätta upp det blir det genast billigare.

Nu vill jag att Barbapapa grejorna från tradera ska komma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback