Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ny vecka

Då var det måndag igen, dagarna bara går in i varann. Det är ingen skillnad på helg och vardag tycker jag.

Imorgon blir vår prinsessa 3 år!! Lilla stora gumman ♥

Kalas ska vi ha på lördag =)

Igår var vi en sväng hos Ebba och hennes familj och fikade urgoda kakor, muffins och kanelbullar =) På eftermiddagen kom Sanna och Alfie på besök =) Skoj att ha någon att umgås lite med, man är ju lätt strandad här ute på landet. Okej det kunde varit värre i en ännu mindre håla och om jag inte haft bil men men ;-) Var en runda uppe på vinden igår (herregud, är det ingen som städar där???) och letade efter lite kläder till Elliot och Alfie. Jag hittade en del. Det blev lite av en nostalgitripp. Jag har ju sparat alla Philips gamla kläder och kunde riktigt se framför mig hur han såg ut när han hade de på sig =) Fattar liksom inte riktigt att han snart blir 8 år (!)

Till helgen (söndag tror jag) kommer min pappa och hans flickvän hit till oss från Frankrike. De ska stanna här i 10-14 dagar =) Var nästan 2 år sedan sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback