Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bilder

Jobbade igår 17-22, helt värdelöst att köra. De skottar ju inte smågatorna och det är mestadels där vi är inne och jobbar. Jag fastnade iaf inte. I helgen satt jag fast på flera ställen, som mest i en halvtimme. Som om man inte redan har ont om tid. Kom hem 22.30 igår, var hungrig så rostade lite mackor och sen somnade jag strax innan 23.30 typ. Elliot vaknade lite och fick mat men han kräkte inte =) Tog en stund att få honom att somna om, han låg och skrattade åt (?) mig. Jag höll på att somna på spjälsängskanten haha. Sen var det dags att masa sig ur sängen 5 timmar senare.

Idag är det sista dagen för skola och dagis. Philip går till 12 och Nova lär hämtas lite innan dess eftersom vi ska vara hos läkaren i Landskrona kl 13 för inskrivning till hennes OP som blir den 27 januari. Lovat prinsessan ett besök på Mc Donalds om hon är duktig, dvs inte får utbrott och låter doktorn kolla lite på henne. Antar att de kanske ska ta blodprov...Det stod att besöket beräknas ta 1-2 timmar. Passar perfekt att Philip slutar redan 12. Micke kommer inte jobba idag, han är sjuk. Hade det varit ett snabbare besök hade jag kunnat ta med Elliot. Även om sjukhusmiljö inte är det bästa för en liten så är det inte helt kul att ha hand om en liten när man är sjuk heller. Hade planer på att handla in julklapparna idag men får se, då får jag offra min vilostund som är välbehövlig. Ska jobba onsd kväll med nu i veckan sen bara 29:e oxå.

Tömt kameran på en massa bilder, här är några av dom:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback