Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Helgen...

...som var innebar mest nattvak och jobb för oss båda. Elliot har inte sovit så bra de senaste 3 nätterna. Jag jobbade i fredags, igår kväll och ska jobba idag 7-14 eller 7-15.30. Jag hade Elliot inatt, han sov rätt okej ändå. Man kan ju inte ha det såhär för alltid men vad ska man göra liksom. Han vaknade ett par ggr i timmen. Jag kom hem ca 22.30, somnade kanske runt 23.30/00.00 och sen var Elliot pigg 4.17. Ska ordna med min delegering idag så jag kan ge medicin och insulin. Skulle eg inte jobbat idag men eftersom jag ändå behövde åka in så passade det ju bra att jobba samtidigt.

Nu får jag sätta fart..

Kommentarer
Postat av: Angela

Det vänder nog snart, det med sömnen...Tänk vad ni får sova då, då ska han ta igen för alla gånger han sovit dåligt ju ;-)



Kram

2010-12-13 @ 10:22:55
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja tänk om det vore så väl ;-) Jag vet inte jag, mina barn sover inte så bra. Nova och Elliot gör det inte men Nova har ju vissa problem. Philip sov inte hela nätter förrän han var över året/1½ år ca.

2010-12-14 @ 11:47:45
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback