Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag blir det...

...öf runt 10 sen stannar vi till 13.20 då vi åker och hämtar Philip i skolan. Frågade honom imorse om han ville åka till öf efter skolan och det ville han. Vi får se om han ändrat sig sen. Får ta med extra strumpor och skor till honom eftersom båda paren han har läcker =( Det gör mina med. Ska beställa två par allvädersstövlar till oss. De KAN ju inte läcka in eftersom det i stort sett är fodrade gummistövlar. Visst, de "andas" kanske inte så bra men det känns som det är viktigare att de håller sig torra.

Jobbat hela helgen men igår var det bara 17-22. Vilket väder att köra i. Jag kasade mest runt och var farligt nära vissa bilar eftersom de parkerar efter egna regler där ute...Sen kör vi inga fyra hjuls drivna bilar heller direkt utan små Toyota Aygo ;-) Störigt att jag inte har min medicin delegering för medicin och insulin. Det är läkemedelsutbildning 14 och 16 december. Jag har problem med barnvakt. Tror det är några timmar och godd luck att ta med Elliot dit liksom.

Bakade lussekatter igår, typ jättemånga. 60 st ska vi ta med imorgon till Philips julshow. Resten lär jag (och barnen) äta upp =) Jag fick dra iväg till jobb halv fem och då stod Micke kvar med en del att grädda och två barn på det. Hoppas det gick brea. Disken tog jag imorse + dammsugat en runda. Lär tvätta idag för Elliot sket ner sig totalt ;-) Bra att katrinplommon funkar på honom, så jobbigt när de är hårda i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback