Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Någon som testat...

...matmuffins? Jag har bara gjort 1000 tals vanliga men aldrig matvarianten. Tänkte testa nu strax om vi har något lämligt att ha i. Precis gått upp ur soffan med Elliot, jag kunde inte somna =( Han sov iaf en timme ca. De ringde från jobb innan och frågade om jag kunde jobba kväll på fredag men jag kunde bara 17-22 och den som skulle jobba den turen kunde ej byta till tidigare. Jaja, jag ska ju jobba hela helgen sen. 7-15.30 på lördag och 7-14 på söndag.

Lagt ut både Elliots gunga och Orbitreken på blocket. Används ej och då kan man lika bra sälja. Jag trodde jag skulle träna mer på den än vad jag gjort men jag hinner ej och när barnen lagt sig så lägger jag mig. Jag lägger mig kl 20 liksom. Känns inte så lönt att ha den kvar och se om man har tid att träna om 10 år liksom ;-) Nej jag ska gå ner dessa 7 kg på annat sätt. Ut och gå sen när vädret blir bättre och Elliot vill sitta i vagnen. Tror det är lättare att gå ner när man börjar jobba. Man kommer ut mer iaf och sen går det inte att äta hela tiden ;-) Jag väger 65 kg och har gjort sen Elliot var 4 mån ca. Kommer ingenvart men gör ju inget heller...Är iofs 173 cm så det "syns" kanske inte för ett otränat öga men JAG ser det och jag SKA bli av med dom. Envis som synden =)

Snön har nästan försvunnit här men nu imorse kom det lite mer.

Min bil indikerar att det är dags för service. Precis innan jul, olägligt som tusan. Jag ska ringa och kolla vad det kan kosta. Förra gick på 2600 kr ca men det var nog en större service. Gör inte det på värsta märkesverkstaden såklart utan en mindre inne i Malmö som en fd arbetskollega känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback