Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Malin har precis varit här en snabbis och fikat, skoj skoj! Var evigheter sedan vi sågs. Kallt kallt är det ute, vi stannar inomhus istället. Barnen har ju varit ute på skola/dagis och Elliot har nog inte så stort behov av att vara ute, speciellt inte nu när han inte är 100% kry.

Vad händer här idag? Inte mycket mer än att det blir någon slags middag senare. Ska lägga mig tidigt ikväll, som jag gör varje kväll dvs. Blir inget jobb på fredag för mig, det ordnade sig med någon annan.

Hittar inte mina hemnyckar! Ja det är lugnt, de ligger här hemma någonstans. Ungarna har väl lekt med dom. Jag hade behövt gå och slänga sopor. Fick ställa 4 soppåsar i carporten, vill inte ha sånt snusk här inne i värmen...

Nu ska jag ta och leka lite med lilleman och storasyster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback