Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ålder

Jag vaknade 6.43 av att Nova pussade mig överallt i hela ansiktet ;-) Dags att gå upp då med andra ord. Micke har andra tider under loven så han börjar 8 idag, till 13 *lyxtider*. En annan har 6.45-15.45 som arbetstider...Sen ska han till sin mormor på sjukhuset 16-20 ca. Philip blir nog hämtad 11 redan idag.

Nu vill jag ha VÅR! Snön ska bort och vårblommorna fram. Snälla =) Det är ju snart mars.

På tisdag fyller min syster år. 26 år. Tänk, jag trodde det var jag som blev sådär 25 till sommaren. Icke då eftersom jag inte har nån storasyster utan en lillasyster. Grattis till dig sis! Vi ses kanske till helgen =)

Jag blir faktiskt 30 nästa år. Jag har haft åldersnoja sedan jag blev 20 så ni kan ju tänka er hur det känns. Varför vet jag inte eftersom 30 är ju ingen ålder. Jag har ju lyckats få 3 barn dessutom. Kanske ingen fin lång jobbig utbildning, men det klarar jag mig utan tror jag. Kanske pluggar sen om nåt år istället. Jag tycker inte jag ser direkt äldre ut heller och känner mig definitivt inte äldre. 30 är det nya 20 hörde jag nånstans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback