Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Alla Hjärtans Dag

Alla Dag idag =) Inget vi firar direkt men ändå. Jag fick sovmorgon till 8.30 så nu har jag en jääävla huvudvärk ;-) La mig tidigt igår så det blev många timmar sen har Nova hostat konstant inatt så jag hoppas nästa natt blir en hostfri natt. Vi ska "fira" med lite god mat ikväll =) Barnen hade målat fina teckningar till mig när jag kom ner imorse =) Dom är så goa mina ungar!

Nu leker barnen där uppe, ena sekunden går det bra andra är det skrik och gråt.

Vi ska iväg och kolla på bil nu i Lund först sen i Åkarp så får vi se hur det blir. Hoppas vi hittar nåt bra. Ingen hit att bara ha en bil när man verkligen behöver två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback