Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Älskade kväll

Nu är jag hemkommen från min mamma. Lite frusen då hon bor i ett ganska gammalt hus ute på landet, åt Vellinge hållet för er skåningar som vet var det ligger. 16-17 grader inomhus och ett par timmar där så. Men jag tinade upp mig i bilen på väg hem, tog ca 40 min att köra hem. Det borde vara runt 4.5 mil från oss. Hon var så snäll och lagade mina mammajeans. För tredje gången (!) Har man fet röv så har man. Är ju uppe i 80 pannor nu så kläderna börjar gå sönder haha. Sen ett par andra jeans som jag vuxit ur men som ska ut på tradera. Jag ska ju som bekant INTE vara gravid fler gånger.

Ja det är något speciellt med kvällen. Då man snart ska få krypa ner och bara mysa =) Visst, inte mycket går upp mot en riktigt fin tidig morgon heller. Efter en lång natts sömn, annars är det inte samma sak ;-) Jag har ju de senaste 4 åren haft jobb med dag/kvälls tjänstgöring då vi börjar 6-45 eller 7 så många fina morgnar har man fått uppleva. Och som småbarnsförälder (iaf till mina barn) så får man ännu fler morgnar på köpet ;-)

Nu käkar vi lite macka, blir sängen strax. Hade planer på att tvätta håret nu när jag kom hem från mamma men det kommer ju en dag imorgon med. Ska inte tvätta förrän 15 och kanske blir det en tur till badet med.

Natti natti, nu ska vi nanna våra kuddar =) Bara jag och Nova hemma, myyys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback