Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ättikssprit is the shit!

Nova och jag käkar chips och dippa =) Philip vill inte ha. Han bygger med klossar istället. Idag blev det varma mackor till kvällsmat. Orkade liksom inte engagera mig så mycket. Nova är fortfarande liten i maten, fick i henne några skedar gröt innan maten eftersom hon bara äter ett par tuggor på mackan.

Håller på med den förbannade disken =( Men det funkar bra. Köpte ju ättika så nu gör jag som så att jag lastar maskinen full (ej proppfull) med missfärgad disk. Häller ren ättikssprit där man annars har diskmedel/diskmedelstabletten + att jag hivar in en kopp med hälften vatten hälften ättikssprit rakt in i maskinen över disken. Sen räcker det att man kör på 35 grader. Sen får man ju skölja det efteråt känns det som för det luktar rätt starkt. Första körde jag på 70 grader och innan dess en tom maskin på 70 grader. Yeah, vi slipper nog köpa ny diskmaskin/handdiska resten av våra liv ;-)

Nu läser vi läxan en sista gång sen blir det kväll här. Jag har ju varit uppe sen 4.30 men en massa avbrott i nattsömnen innan dess då oxå....Hade planer på att sova middag men som vanligt prioriterar jag bort det. Dumt. Speciellt som Nova sovit middag i två omgångar idag.

Godnatt då.

Kommentarer
Postat av: Louismari

Great site, keep up the great work

2011-03-22 @ 11:50:11
URL: http://louismari.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback