Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Frisk?

Det verkar som om det inte blev mer med kräkandet =) Skönt! Nu sover Nova efter ett bad, hon är rätt trött idag. Philip har gjort massor i sin mattebok =) Han har räknat egna tal, tal som jag gjort, tal med miniräknare. Ja allt ;-) *rastlös*

Blir det inte mer kräk så är det öppna förskolan imorgon och Philip är redo för skolan igen. Myyys att ha båda hemma ju=)

Rätt skönt att vara hemma ändå, det ska jag inte förneka. Man blir lite slapp bara. Sitter här osminkad och klockan är halv tre haha. Det händer liksom ALDRIG annars. Dricker lite kaffe och vi har fikat på varsin mazarin, jag och Philip. Nova har ätit 3 skedar gröt, lite gurka och lite tomat. Dricker gör hon iaf och det är huvudsaken.

Ska nog kolla på nån serie nu och bara slappa =) Kämpar annars som bäst med vår jäkla diskmaskin som bara förstör disken istället för att göra den ren. Idag har jag kört en rengöring, vi har fyllt på salt och spolglans. Diskar på 70 grader. Den är några år gammal men ändå den nyaste maskinen här ;-) Äldst är nog tvättmaskinen, den ser ut att vara från -85 ungefär (!)

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Grattis till bebisen i magen :)

2010-02-09 @ 14:35:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack =)

2010-02-09 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback