Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

full rulle

Klockan är sex (på kvällen!) och det är först nu jag sätter mig vid datorn, dvs en dag då jag haft fullt upp. Vi handlade på willys imorse efter att Philip var lämnad i skolan sen blev det ÖF för mig och Nova. Efter det hämtning av Philip i skolan sen hem och gjorde en blåbärspaj =) Fikade lite och lämnade Philip hos sin pappa kl 15. Nova höll på att somna i bilen så vi tog vägen inom stallet. Uppskattat =) Hon klappade en hel del hästar idag och vi fick oxå kolla lite på en lektion. Nova har konstaterat att hon ska börja på ridskola iaf =)

Sen hem, laga mat och diska mm och ja där är vi nu. Om en timme typ blir det läggdags med lite sagoläsning och tv-tittande i sovrummet. Inte såå många utbrott idag, två stycken imorse sen har det varit ok.

Idag lovade jag Philip att vi ska till Skattkammarön på måndag, ja eller Funhouse eller Andys. Vilket som funkar ju. Jag frågade vad han allra helst ville göra och då vill han det. Micke är ledig så det blir mor och son tid =) Tror både han och jag längat efter det. Det är ju oftast man gör saker bara med Nova eftersom han går i skolan och speciellt nu när jag är hemma. Hon får mycket mer egentid med oss och framför allt med mig. På måndag är det även bio på bibblan kl 13 som vi ska gå på, Wall-E =)

Imorgon blir det gympa för Novis sen kanske bad på söndag.

www.skattkammaron.se






Kommentarer
Postat av: Katharina - Alvas mamma

Alla barn älskar nog pippi hihi.



Åh kul med bio på biblan, har aldrig gått med Alva där bara på "riktig" bio. Vilken tid är det på biblan?

2010-02-20 @ 08:44:55
URL: http://kathhs.blogg.se/
Postat av: rebecca

Det är kl 13 både månd o tisd sen onsd visar de wall-e igen, samma som månd alltså. men man måste ha biljetter så ring på måndag. jag rinde kommunen, de har nåt nr man man nå bibblan på innan öppningstider. får se om jag går med nova på tisd, beror på hur många små det är på månd. kan bli jobbigt ;-) ej varit på riktig bio med henne, jo då hon var 5 v iofs...kram

2010-02-20 @ 08:54:30
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback