Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

gympa

Bara jag och Nova hemma. Philip blev hämtad redan kl 11 och Micke åkte precis till sjukhuset. Det blir en tjejkväll för mig och Nova. Vi åt så mycket glass innan så iallafall jag mår illa ;-)

Ska nog laga lax sen. Får passa på med fisken när Micke inte är hemma.

Hämtade en traderavinst i Lödde innan. En svart kofta med knappar. 19 kr så helt ok men den stank rök. Lite dåligt tycker jag. Jag är ju ingen icke-rökare i vanliga fall men de grejor jag säljer luktar inte äckligt. Sen stod det att den skulle vara från en viss kedja men inga lappar som vittnar om det. Handtvätt dessutom. Jaja, 19 kr som sagt.

Lagt in mina trotjänare på tradera. Ett par mammajeans som jag växer ur i ca v 20 ;-) Lagade är de, ner- och upplagda ben MEN de är ändå fina.

Nova är så rolig, hon håller för ögonen och säger "Ingen ser mig!" haha. Hon och Philip har sett på Kalle och chokladfabriken så ofta säger hon "Nej jag trillar ner i chokladen!"

Hon ser MYCKET fram emot sin gympa imorgon =)

Nu ska vi läsa en bok här =) Den heter Det lilla tuff tuff tåget ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback