Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Havandeskapspenning

Såja äntligen kväll ;-) Det betyder snart läggdags hihi. Ska bli skönt sen när jag inte är så trött. Jag vill ju göra mer om dagarna. Vädret och min hälsa har satt stopp för det mesta på sistone. Snacka om att man längtar efter våren, av iaf två olika anledningar =)

Fick min havandeskapspenning beviljad idag =) Äntligen ett positivt beslut av FK haha. Det var inte ens svårt att få beviljat. Många på jobb har nekats nu det senaste året så jag tänte med min otur blir jag oxå det. Orka hålla på och bråka med dom om en sån sak liksom. Kommer gå på den 23 mars-22 april sen är det ju nästan dags =)) Än sålänge är jag sjukskriven.

Imorgon när jag kommer hem från BM och glukosbelastningen ska jag och Nova till öppna förskolan tänkte jag.

Har faktiskt som mensvärk. Tror inte det är så bra...Ska höra med Kajsa imorgon. Sammandragningar är ju en sak med detta är ju mer molande. Ja ni vet, som mensvärk. Måste ta det lugnt. Det är inte så lätt bara. Jag ska vara jävligt sjuk om jag ska tillåta mig själv att vila. Synd att man är så ibland.

Jag verkar ha klarat mig från kräksjukan iaf =) Det tackar vi för. Än en gång åkte jag inte på det. Otroligt. Och det trots att jag är gravid (och därmed har nedsatt immunförsvar)

Nu ska jag slappa och surfa runt. Ska DUSCHA ikväll UTAN gips =) 

VÅRTECKEN



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Nu skramde du mig! Har man som mensvark om man e gravid? Har namligen haft det hela natten o har icke mens..o ska inte ha det pa ett tag heller. O har gatt upp i vikt...o lite andra grejor! Kan du maila mig!!!! ASAP typ!



Jenny

2010-02-17 @ 12:11:20
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: rebecca

Lotta (jenny ;-)) Det enklaste är att ta ett gravtest. de brukar tala om sanningen. man ska inte ha som mensvärk förrän man ska föda typ, bruar kännas så när det startar.

2010-02-17 @ 14:52:31
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback