Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

hemma

Nu är vi hemma igen. Hämtat sportlovsbiobiljetterna på bibblan. De visar Wall-E på måndag och Den Magiska Leksaksaffären (vet ej om jag sett den) gratis under sportlovet =) På måndag är Micke ledig så då kan jag och Philip gå själv. Får se hur många småttingar där är, om det är möjligt att ha med oss Nova på tisdag. Man vill ju kunna titta lite på filmen med men om där är grejer till lite mindre att leka med + andra små så är det en annan sak.

Imorgon ska Nova och jag till ÖF med Evelina och hennes två söner. Ska bli skoj =) Vi har planerat att ses nu hur länge som helst. Alltid något som kommer emellan. Hon skulle passa Nova idag när jag gick på sjukgymnastiken men nu fick jag ställa in det. Tack gumman för att du ville ställa upp ♥

Kom på att Micke jobba ju i helgen så han börjar inte förrän 19 imorgon. Hmmm, antingen tvingas han med till ÖF (han kommer totalvägra haha) eller så skickas han till Willys för veckoinhandling. Tror lätt han väljer att handla ;-)


Armen känns bättre och bättre så det är bra. Kan böja den mer nu, speciellt nätterna är det skönt att slippa ha gips. Och att duscha är underbart nu ju =) Jag har ju fortfarande problem med de hemska åderbråcken (tant...eller gravid för 3:e gången haha) på vänster ben så det blir att duscha snabbt innan det gör FÖR ont. Sen knäet är typ helt läkt nu men jisses vilket ärr! Jaja nån fotomodell har och lär jag ändå aldrig bli ;-)

Tips på middag idag? Det står still. Nåt enkelt. jag är ensam hemma med kidsen ikväll)



Kommentarer
Postat av: Magda

Inget tips men e n önskan......magbild..ja tack ;)

2010-02-18 @ 14:56:41
URL: http://magdasinnet.blogspot.com
Postat av: rebecca

Magda: Jaså du ;-) haha jag ska göra mitt bästa. Datorn är nära ett haveri...eller förbi eg! Tror jag har en riktig pojkmage...kram

2010-02-18 @ 17:07:49
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback