Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Shit Nova har sovit sen innan 14 idag! Hon var mycket trött! Nu fick jag tvångsväcka henne, hon har ett såååå dåligt humör när hon sovit haha. Som mig när jag sovit ;-)

Micke har lånat min bil till jobb hehe. Fan jag lånar inte ut min bil hur som helst men samma dag som man tagit körkort är det tradition att köööööra så mycket man bara kan =)

Philip och jag har bakat negerbollar (jo för mig heter dom så...) fast till barnen säger vi chokladbollar. Man vet ju aldrig vem som tar åt sig även om lilla Kävlinge är i stort sett invandrar fritt. Philip har rullat dom och jag blandade smeten, lite svårt att rulla med en hand ;-)

Ska käka middag runt 17 typ.

Kommentarer
Postat av: alex

tjenare gumman =) kävlinge invandrarfritt?! hrm.. nja inte riktigt som malmö men dock inte så långt ifrån, bara på de sista 5 åren så har de tagit emot 25st/år kanske inte så mycket men det är ändå150st på de åren, och sen gör ju de som vi andra förökar sig..hihi.... men emn det kunde ha varit "värre"



KRAM

2010-02-04 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback