Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jaha

Då var det såklart min tur. Hade ont i magen och mådde illa igår. La mig vid 20, somnade 20.30 kanske. Vaknar 22.30 sen dröjer det en timme tills jag spyr. Jag HATAR att spy, verkligen =( Sen blev det inget mer. Jag brukar ha det lindrigt när jag väl får något.

Struntar i sjukgymnastiken idag, det finns tid på tisdag oxå. Nu mår jag bra, precis ätit frukost och dricker kaffe. Sov sen på soffan resten av natten. Måste få in ett urinprov till VC idag med.

Micke kör Philip till skolan sen drar han och Nova till Lund för att hämta en ny mobil till mig. Min har ju helt lagt av, jäkla billigt abonnemangsskit. Jag kan säga att kontantkortstelefoner håller way högre kvalité ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback