Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lekande barn

Hemma från att ha hämtat i skolan. Nova invigde nya vagnen som hon pratat om hela morgonen =) Det gick bra. Det märks ju att det är mer en sulky, egentligen inte för detta vädret vi har nu eller typ riktig skogsterräng. Låser man hjulen går det mycket bättre + att Philip fick hjälpa mig putta lite på vänster sida i uppförbackarna (2 st).

Soligt och fint väder, så underbart =) Man blir mycket gladare!

Rensat ur och rengjort köket, ska ta itu med alla vägghyllor vi har här nere i vårt "allrum" eller vad man ska kalla det. För er som inte varit här så är det ett stort rum med både matplats och vardagsrumsdel. Höga vägghyllor tenderar att bli en plats där allt möjligt hamnar och desto mer sällan dammar man där tycker jag. Allt sånt lär bli annorlunda nu när jag går hemma. Iaf innan bebis kommer, sen får man ju se vad man orkar i början. Det blir ju mest att vi är här nere. Philip är iofs mycket på sitt rum eller i den lilla hallen vi har där uppe med soffa, tv och xbox. Den hallen är tänkt att bli ett litet barnrum sen när bebis är stor nog att ligga själv OM vi bor kvar här då vill säga. Inget nytt av intresse har dykt upp än. En hyres 4:a hade ju varit perfekt men då ska hyran vara max 7000. Tycker jag OCH i bra skick med stor balkong, inga trappor eller hiss osv. Snart kommer våren och då vill man ju verkligen bo såhär som vi gör nu med lite trädgård. Kunna sätta sig med sitt kaffe precis utanför altandörren och ha barnen lekandes/badandes i trädgården. Men som sagt, det är rätt dyrt här. We´ll see.

Hade tänkt äta lax idag till middag men vi har inget aluminuimfolie hemma =(( Längtat efter den laxen länge nu. Imorgon får det bli och nåt annat idag.

Ungarna leker "koja" dvs man ställer alla 6 köksstolar i en rad och lägger över filtar mm ;-) Skönt de få minutrarna de leker utan att slåss.

Angela: Jag har inte testat regnskyddet. Tycker det verkar lite krångligt och svårt att veckla ut, hårt. Vi har ett grått emmaljunga (tror jag) med blixtlås som jag kanske kommer ha istället om det passar.

Kommentarer
Postat av: Angela

Aha! Om det passar så berätta vilken sorts regnskydd det är så får jag köpa ett sånt...Jag blir helt skogstokig på detta...

2010-02-10 @ 15:13:40
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ja jag ska testa imorgon om jag kommer ihåg det. Det är nog ett emmaljunga till en vanlig stor vagn, asså kombivagn typ som vi haft till novas emmaljunga city cross o nu till hennes emmaljunga scooter.

2010-02-10 @ 18:43:16
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Evelina

vi åt lax idag, gott! är ni friska nu? krAM

2010-02-10 @ 19:04:12
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: rebecca

evelina: japp de e vi =) nova sa att hon hade ont i magen igen..neeej!! men hon behövde bara bajsa haha ;-) hoppas ni mår bra! säg till när du kan o orkar ses! kram

2010-02-10 @ 19:17:05
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback