Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lila

Japp, lila gips har jag fått =) Det gör inte ont längre! I 15 dagar har det skavt och gjort ont så det är verkligen en befrielse. Snyggt är det oxå ;-) Hade de haft rosa så hade jag valt det hihi. Kom till akuten strax efter 9 och var klar 10.30. Helt okej =)





Blev ingen gympa för Nova idag. Dels pga gipset men oxå för att natten har varit minst sagt dryg med Nova. Hon piper och gnäller hela tiden, vill hålla handen och jag kan verkligen inte det nu när jag både är gravid och en armad. Knäet är inte helt 100 än heller. Micke stack till sjukhuset sent på kvällen och kom hem halv tre ca. Hans mormor ligger inne för behandling så trillade hon för ett tag sen och igår hade hon fått en hjärtinfarkt =(( Verkligen hemskt! Vi hoppas såå att det ska vända och att hon blir bra snart. Micke kommer nog sticka in senare idag igen så har jag Nova. Hoppas han orkar ta henne inatt.

Håller på och tvätta. Blir tre maskiner. Min mamma kommer hit nu vid 13. Micke och Nova har precis tagit bilen för att handla lite lördagsgodis. Håller på med disken i köket, inte lätt med en hand. Där var så mycket från igår. Brukar fylla maskinen och handdiska det som inte får plats men det går inte att handdiska med en hand så jag får sätta in det sen när denna omgången är klar.

Känner mig som Askungen ibland, ingen vila ingen ro ;-)




Kommentarer
Postat av: alex

usch vad tråkigt med hans mormor, hoppas att det snart blir bättre. Vilken tur (och skönt för er just nu) att han fick körkortet=) tummen upp micke



Tänkte komma förbi med kassen imorgon , (håller på att bli smått vansinnig på att flytta runt den nu..hihi) ska ner till trelleborg så det blir kanske redan på förmiddagen (vid 10)eller när vi kör hemåt.

Kramar

2010-02-06 @ 16:39:47
Postat av: rebecca

Alex: Haha jag vet hur det är, saker som är i vägen och som flyttas runt ;-) Vi är hemma, inga andra planer typ eller jo kanske åka till badet med nova sen ska Philip hämtas på kalas 13.30 tror jag det var. men innan 10 öppnar ju nog ändå inget bad. Kram gumman

2010-02-06 @ 18:55:18
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback