Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Livlig bebis

Inatt har jag sovit ganska oroligt. Bebis är en mycket livlig pojke! För några veckor sen sa jag att han var så lugn så lugn. Som Philip var i magen, nu är han mer lik hur Nova var.

Ensam hemma med barnen. Det är ovanligt så här tidigt på morgonen men Micke är iväg på uppkörning. Nu håller vi tummarna!

Dagen har inga direkta planer. Philip ska till skolan 8.15, vi är ju uppe i god tid iaf =) Micke kommer hem om innan jobb, han jobbar sen 13-21.30.

Kom att tänka på en sak imorse, jag kan lägga mig huuuur tidigt jag vill nu framöver eftersom jag ej jobbar (kvällar) mer =) Det är så skönt att vid 19.30 gå upp och lägga sig ;-) Haha! Oftast nattar jag kanske Nova samtidigt men som igår var det inte jobbigt alls. Hon skulle mysa mig som hon säger så kramas hon och pussas och säger "jag änkar dig mamma, jag änkar dig osså!" hehe. Hon är för söt. Sen hade hon bara somnat. Jag kollade på tv sen somnade jag vid 21.30 typ.

Ungarna kollar på disney channel, sitter helt stilla tillsammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback