Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Maaat =)

Nu ska lillan nanna här i mitt knä i soffan. Jag ber om en lugn natt =) Sömn är sååå viktigt för mig nu. Lillen i magen har hållt mig vaken mycket inatt så han får gärna oxå lugna ner sig =)

Micke är på väg hem. Vi skulle ju käka bakad potatis med räkröra =) Kom på nu att jag är hungrig. Har ätit rätt dåligt idag. Tänkte äta lite mer GI framöver och se om vikten stannar upp. Ska definitivt köra det sen efter graviditeten. Kan man äta kolhydrater en dag per vecka tro? Jag behöver inte ha godis men jag är svag för vitt bröd och potatis, typ stekt ;-) Mmmm!


Nej nu ska jag lägga Nova här i soffan för hon har somnat och börja med potatisarna.

See you tomorrow.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback