Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Muffins

Klockan ringde 7 idag och då var redan resten av familjen uppstigna och i färd med att samla ihop tvätt. Jag sover ju i Novas rum så hör inte riktigt vad de andra håller på med. Jo Philip kom in vid 5 och sa att han hade näseblod. Micke sa att det var isf första gången han hade det utan att skrika för Micke hade inte vaknat =)

Philip är i skolan igen. Nova och jag har precis hämtat in det sista av tvätten, 3 maskiner efter kräksjukan. Har kvar vår tvättid på lördag, ny tvätt blir det ju alltid. Vi tvättade en av Novas små kuddar med djurmotiv på. Hon brukar aldrig vilja att nallar, kuddar och sånt tvättas men nu tyckte hon att den blev sååå fin ;-) Jag sa att vi an ju tvätta alla nallar och andra mjukisdjur på lördag. Det gick hon med på =) (inte helt fel att man går igenom sånt ibland)

35 muffins har Nova och jag bakat. Tur vi skyndade oss in från tvätten för de var PRECIS klara då vi kom in =) Muffinssmet är GOD konstaterade både jag och Nova ;-) Blev helt vanliga utan något i, vi hade precis ingredienser så det räckte.

Nu blir det slappt till 13.25 då Philip ska hämtas. Har ingen bil hemma för den har Micke tagit i beslag så vi får gå... Han hämtade ut sitt körkort igår. Gissa om han är stolt ;-) Jag har aldrig tvivlat på att han skulle klara sitt körkort MEN när vi träffades för ganska exakt 5 år sen gjorde han klart för mig att körkort var inget för honom, inget han nånsin varit intresserad av. Men ni vet ju hur det är, vill man nåt så får man det ;-)  Jag har tjatat en hel del som ni förstår. Bara för det ska jag gå med i a-kassan, nåt han tjatat på mig om ca lika länge. Facket vete fan men a-kassan kan jag gå med på haha.

Vill lägga in bilder men datorn är lite knäpp, tror den kommer lägga av snart så vågar ej chansa.

 Lånar denna från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback