Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Postat & klart

Såja, nu var pappret om barnbidrag och bibban om havandeskapspenning ivägskickade *skönt* De ska bara ha och ha så jäkla mycket på försäkringskassan. Ofta man FÅR något....Next thing är min skadeanmälan från jobb och till vårt försäkringsbolag men jag ska vänta in alla kvitton oxå och få ersättning för det. Så mycket som det bara går ska jag ha pengar för. Hade planerat att jobba i feb och detta ställer ju onekligen till en del.

Fan vad jobbigt att skotta fram bilen men ut kom vi! Tänkte kopiera moderskapsintyget men orka när bibblan öppnar 13 och ingen annan har en kopiator i denna håla. Iaf pallar inte jag åka runt och släpa ut, släpa in Nova x 100 ur bilen. Med en arm. För övrigt dåliga öppettider på bibblan...13 öppnar de idag och imorgon och 11 andra dagar. Öppet till 19 de flesta dagar eller 17 men ändå. Jag och Nova kommer nog gå dit en del sen när öppna förskolan inte är öppen, typ tisdagar eller torsdagar.

Nu pausar vi hemma ett tag innan vi ska hämta hem Philip igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback