Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Röntgen mm

Idag ska jag på ny röntgen kl 12.30 sen till ortopeden kl 13.00. Hoppas hoppas allt ser bra ut så jag "bara" kommer få ett nytt gips. Stygnen tog jag bort själv i söndags kväll. Då hade två stycken redan gått av på lördagen. Ser ok ut, eller nej det gör det inte eftersom det kommer bli ett fult ärr. Jag hatar ärr MEN det ser ut att läka fint. Satte steri strip på ett ställe som glipade lite. Får se vad de säger idag. Ska bli sååå skönt att ta av denna skenan på armen, om så bara för en liten stund. Ska be dem vaddera extra kring min klena handled så det inte skaver som det gjort under dessa 10 dagarna.

Philip stannar hemma idag, har kräkts 2 ggr inatt men sen inget mer. Säkert något tillfälligt. Tänkte han kunde följa med mig till sjukhuset om han orkar (och inte kräker mer såklart) Nova skulle till dagis men det går inte heller. Hon är förkyld och hade feber igår. Idag har jag ej kollat. Micke får göra det sen, han har körlektion nu.

Nu är dagis- och fritids uppsagt =) Känns otroligt rätt. Slippa lämna och hämta. Ha våra egna tider och rutiner. Vi har en bra öppen förskola här som vi kan gå månd, onsd och fred sen. Philip kommer ju gå i skolan varje dag så då passar vi på att åka dit. Sen kommer Nova och lillebror Elliot börja hos dagmamma (förhoppningsvis) i nov 2011.

Nu har även Nova vaknat. Inatt la jag mig på soffan (igen) för Nova klyddade så mkt. En jobbig natt för mig räcker, tack. Micke har semester idag men nu blir det vab istället.

Later.

Kommentarer
Postat av: Angela

Tycker det är kul att vi kommer gå föräldralediga samtidigt...Får hitta på lite roliga saker då tillsammans ju:-)

2010-02-02 @ 12:48:44
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: rebecca

Angela: Ja absolut =) Risken finns att jag inte blir så långvarig hemma, ett par månader typ. Brukar vara så =) Vi kommer ha Nova hemma oxå. Kram

2010-02-03 @ 09:32:59
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback