Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Såja. Varit iväg och lämnat mitt urinprov. Lämnade det uppe på mvc så gick hon ner med det på vc. Är det liksom nödvändigt att man ska sitta och vänta i mer än 30 min bara för att lämna ett prov?? Hade säkert gått snabbare att KÖRA in till Malmö och lämna det på lab, vet ju där vi brukar lämna våra prov från KK. Postade mina två brev till FK oxå. Röjt och städat här hemma, dammsugning känns som överkurs. Får så mkt sammandragningar. Antingen gör jag det ändå lite senare eller står ut tills om en vecka eller två när Micke gör det. Tror det blir alt 1 ;-) Diskat med. För hand. Ättikan är slut och det verkar som om maskinen bara funkar med en skvätt ättika i, annars blir resultatet samma med den vita beläggningen på. Tills ny är inköpt är det handdiskning som gäller. Inte SÅ jobbigt tycker jag, men det är jag det =)

Jag är ensam hemma och har så varit sedan 9.30 (!) Micke och Nova är och tankar min bil + på jakt efter ny mobil till mig. De hade ej öppet i Lund och på Burlöv center hade de inte den inne (?) Jag vill bara ha den eftersom den är lätt. Denna jag har nu är rena tegelstenen. Tycker man bär runt på mkt som det är + att sen när jag börjar jobba igen vill jag ha en lätt som inte tynger ner hela mig (haha)

Nä jag hade aldrig pallat ha Nova på dagis, jag är inte den typen som uppskattar lugn och ro på bekostnad av att hon är där. Jag blir rastlös och stressad. Visst är det mer än trevligt att vara ensam hemma men det kan man ju vara ändå nu när Micke har körkort och egen bil.

Philip ska hämtas i skolan senare och Micke ska till jobb för att jobba kväll.

Kommentarer
Postat av: Diana

Kommunen har ju bytt vattenleverantör tillfälligt så här är mkt mer kalk i detta vattnet. Kan vara därför disken blir lite vit. Vår kaffekokare har kalkat igen mkt oftare nu.

2010-02-18 @ 15:38:55
Postat av: rebecca

Diana: Ja jag pratade med dom och det sa dom oxå. Jag har ställt om diskmaskinens avhärdare på max men det verkar inte hjälpa. Inte än iaf. Bara med ättika, blan o fin disk igen =) handdisk funkar ju oxå.

2010-02-18 @ 18:15:40
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback